نامه های نوروزی...!


سمپاد لیان بکس!

کاکای جونیم..دده ی جونیم..قدمتون ری تخم چیشلمون..

سلااااااااااااااااااام!!

چطوراییییین؟؟؟!!!

ما قبل از عید تابلو کلاسمون رو نقاشی کردیم و چون میدونستیم مهمون نوروزی زیاد داریم تصمیم گرفتیم که یه پیغام براشون بزاریم!

پیغام به این شرح بود که مهمانان عزیز بیاید واسمون روی یک تابلوی کاغذی که خودمون ساختیم یادگاری بنویسید. این که بوشهر چطور بود یا اینکه مدرسه چطور بود یا تابلو هزار سین چطور بود و ازین صحبتا!

یعنی اگه بدونید چه یادگاریییییییییییییییییی نوشتن!!!

نامه ی اول :

به نام خدا

بچه ها شهر و مدرسه ی قشنگی دارید!

امیدوارم شما که دوست دارید بیاید دانشکده پزشکی دانشگاه تهران یه روزی ببینمتون.

هرچند دکتر شدن خوبه ولی به نظرم اگر بتونید عمارت ملک رو از دست کولی های شهرتون بگیرید کارتون بسیار بسیار ماندگارتر و قشنگتر خواهد بود!

دریا دریا براتون شادی ارزو میکنم!

* راستی جلوی این کاغذ 1 نیمکت گذاشتن  نوشتن خیلی سخته و برای همین خطم خراب شده.

اول اینکه سلام به روی ماهت!  دوم اینکه ممنون سوم اینکه به بوشهر خوش اومدی. راستش به نظر میرسه تهرانی باشید خوب من تا حالا تهران نیومدم یعنی اومدم اما هر دفعه اول شهر تو این جاده ها گم شدیم. یعنی تا حالا داخل خود تهران نیومدم.

درباره ی عمارت ملک هم باید بگم....تو فکرشیم. قراره با بچه ها دور همی کولی کشون را بندازیم بیرونشون کنیم! اما خوب اینا جایی ندارن زندگی کنن. یه محله باید واسشون بزنیم در اخر هم خیلی ممنون  از اینکه برامون یادگاری نوشتی اما لااقل یه اسمی یه مخفف اسمی یه لقبی چیزی میزاشتی! امیدوارم بیای به وب و این جواب ما رو بخونی. بچه های کلاس دوم تجربی 1 دبیرستان فرزانگان بوشهر از شما خیییلی ممنونن!

نامه ی دوم:

این نامه در جمع دانش اموزان تجربی خوانده شود!

بسمه تعالی                             شنبه 1392/1/3

سلام:

خدمت دانش اموزان دوم تجربی(یک)

من دو روزه که تو شهر شما هستم. البته میخواستم یک روز بمونم ولی به علت تصادفمون تو راه کازرون مجبور شدیم تو شهرتون بمونیم. الان که دارم نامه مینویسم روز دوم هست که درست به دیوار زیر تخته تکیه دادم و دارم نامه مینویسم.

خودمونیم ولی صندلی داغ رو خراب نوشتید. البته به این لیست میشه کلمه های صبر و صفر رو اضافه کرد. بگذریم حالا منم خواستم به هزار سین شما یک کلمه اضافه کنم و اونم چون شما دانش اموزان تجربی هستید میخونید(( سبزینه یا کلروپلاست رو انتخاب میکنم))

در پایان از مهمون نوازی هم شهری هاتون تشکر میکنم.

امضا حمید

hamid phone: 09304340953

اول اینکه سام علیک! دوم اینکه  خوش اومدین به شهرمون صفا اوردین ! سوم اینکه

اقا حمید ما صرفا جهت اطلاع باید اعلام کنیم که ما صندلی داغ صبر و صفر رو به خاطر  این با سین نوشتیم چون تابلو تابلوی هزار سین بود نه تابلوی هزار صاد!

بعد ممنون از اینکه سبزینه رو به تخته اضافه کردین فقط یه سوال.. کلروپلاست محلیه که سبزینه(کلروفیل) توش ذخیره میشه. اون چیزی که مد نظر شما بوده احتمالا کلروفیل بوده نه کلروپلاست!

در اخر هم ما از اینکه شهر ما رو برای اقامت خودتون انتخاب کردین  متشکریم!

راستی ما که نفهمیدیم شماره رو برای چی گذاشتین ولی حالا چون همراه نامتون بود منم گذاشتم تو وب. من گفته بودم همه چیو مینویسم

خوب نامه اخر هم نامه نبود ادرس وب ارغوان خانم بود که ادرس وبش اینه:

www.second-high_school.blogfa.com

فقط من از اندر لاینش مطمئن نیستم خودتون یه جورایی تغییرش بدین اگر این نبود!

خوب اینم از کامنتای نوروزی مهمونای عزیز !

امیدوارم بیان بخونن! خوب امیدوارم خوب و وش و سربلند باشید! در ضمن انجمن مخصوص که شما هم میتونید بیاید عضوش بشین که مربوط به همین وبلاگ هستش ادرسش اینه:

www.betasampazon.tk

مرسی از بودنتون. منتطرتون توی انجمن هستم. خدا نگهدار همگی تا پستی دیگر!



نظرات شما عزیزان:

82
ساعت12:14---29 مرداد 1392
سلام بچه ها
با خوندن مطالبتون کلی از خاطرات خودمون برام زنده شد.مثل اینکه مشکل معلم تو این مدرسه هیچوقت تمومی نداره ولی حالا فکر می کنم می بینم ما اون موقع کلی معلم خوب داشتیم که الان شما ندارید البته بعضی ها رو بچه ها با رایزنی های خارج از کلاس به مدرسه میاوردند فقط برای همون ترم!!!شاد باشید این دوران دیگه تکرار نمی شه،زمان ما اینقدر ارتباطات پیشرفت نکرده بود (وبلاگ و موبایل و ایمیل و...)الان خیلی هامون دیگه پیش هم نیستیم و از هم خبر نداریم این روزا خوب و بد میگذرن و میرسین به دانشگاه اونجا هم دوباره شمایین و استادا بعد کاره که اونجا هم اگه رئیس نباشین شمایین و مدیر و ...!این قصه سر دراز دارد....


mehrnaz
ساعت12:33---22 فروردين 1392
khoshgele!boro tu webesh armaghane

mehrnaz
ساعت12:33---22 فروردين 1392
khoshgele!boro tu webesh armaghane

الهه ي آتش
ساعت15:51---20 فروردين 1392
سلام نامه ي اول روارمغان نوشته بودپاسخ:به جان خودم نوشته بود ارغوان

fk
ساعت21:57---19 فروردين 1392
مرسی از اینکه گذاشتیشون
من هرروز یادم میرفت برم ببینم چی نوشتن!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







[-Design-]